Als er onverhoopt iets mis gaat
Ben je blij met wat ik gedaan heb, vertel het rond!
Gaat er iets mis, laat het mij weten zodat we het samen kunnen oplossen
-
Graag wil ik het weten als je vindt dat er iets niet goed gegaan is. Alleen zo kan ik mijn diensten verbeteren en beter bijdragen aan het welzijn van huisdieren, hun eigenaren en hun leefomgeving.
-
Zowel een klant als collega’s die aangesloten zijn bij de NVGH of het Welzijnskeurmerk kunnen hun klacht bij mij kenbaar maken.
-
Een klacht kan gaan over slecht gedrag, onvoldoende aandacht voor de problematiek of een niet passende aanpak van de problematiek.
-
Je kunt je klacht indienen via onderstaand formulier, hierbij moet je vermelden om welk huisdier het gaat, wanneer we begonnen zijn met de samenwerking en een duidelijke omschrijving van wat er volgens jou is misgegaan. Het zou heel erg fijn zijn als je beeldmateriaal kunt meesturen of anders een goede en gedetailleerde beschrijving van de ongewenste situatie.
Je moet de klacht binnen 3 maanden insturen na afronden van de opdracht en/of het specifieke voorval.
-
Binnen een week ontvang je van mij een ontvangstbevestiging van je klacht.
Om je klacht op te lossen neem ik contact met je op zodat we een afspraak kunnen maken om samen te bespreken wat er aan de hand is en om te kijken wat er nodig is om het probleem op te lossen. Indien wenselijk kan ik een extra persoon meenemen die als gespreksleider kan dienen.
Het is mijn streven om de klacht binnen vier weken af te ronden.
-
Samen kijken we of je klacht gegrond is. Werken met dieren betekent altijd dat er een onzekere factor in het te behalen resultaat ligt. Er is geen gouden knop waardoor we het gedrag kunnen veranderen. We kijken dus samen, naar aanleiding van je klacht of het beter had gekund en of mijn werk onzorgvuldig was.
Zo ook, als je vindt dat ik mij niet netjes heb gedragen moeten we samen kijken hoe en wat en of het inderdaad onbeschoft en/of onzorgvuldig was.
Je krijgt een schriftelijke terugkoppeling van de conclusie.
-
Als het kan doen we dat samen! Tevredenheid is belangrijk en het welzijn van de betrokken staat voorop.
Je krijgt altijd een schriftelijke terugkoppeling van onze afspraken.